Lars Stjernkvist blir ny ordförande för Avfall Sverige.
– Lars bakgrund som kommunstyrelseordförande i Norrköping, en kommun som genomfört stora miljöprojekt, bådar gott för ett Avfall Sverige som även fortsättningsvis kommer att visa vägen till ett hållbart samhälle, kommenterar avgående ordförande Claes Thunblad.



