Partnerinformation inför Arena Hållbarhet 2024

Nedan finner ni all praktisk information inför dagen.

Varmt välkomna som partner till Arena Hållbarhet 17 oktober på Quality Hotel Globe, Stockholm!

Programmet för dagen hittar ni här

Plats: Quality Hotel Globe
Adress: Arenaslingan 7, Johanneshov
Entré: Entréer finns både direkt från Globentorget och vid hotellentrén i markplan mittemot Tele2Arena.

Tunnelbana: Ta gröna linjen nr 19 mot Hagsätra. Gå av vid hållplats Globen. Quality Hotel Globe ligger 500 m, ca 3 minuters promenad från tunnelbanestationen.

Parkering: Under Arenagaraget, Tele2 Arena, beläget mitt emot hotellets huvudentré. Det finns även möjlighet att parkera i Globen Shoppings parkeringshus. Här hittar du mer information.

_____________________________________________________________

Tid: 
Ni är välkomna att sätta upp er monter från kl. 06:45 på konferensdagen. Senast kl. 08:00 behöver er monter vara klar då registreringen för deltagarna öppnar.

Kl. 17:00 är det dags för mingel. Ni kan välja att rigga ner er monter efter eftermiddagspausen ca kl. 15:30 alternativt efter minglet ca kl. 18:00.

Vem kommer att bemanna er monter?
Vänligen skicka namn, e-post och titel samt eventuell specialkost till event@pausermedia.se senast den 9 september.

Bud:
Vid bud av monter/material är adressen Quality Hotel Globe, Arenaslingan 7, 121 26 Stockholm. Märk kolli med ”Arena Hållbarhet 17/10 Galaxen + ”ert företagsnamn”. Bud kan tidigast skickas 15 oktober. Meddela oss om ni kommer skicka bud.

 Monterplats:
Detta ingår i er monter på plats:

– Ett ståbord
– El (grendosa)
– Wifi
– Biljetter för monterpersonal.

Via denna länk kan ni logga in och beställa ytterligare montermaterial så som Tv-skärm, extra ståbord, spel etc. Extrabeställningarna via länken behöver vara inskickade senast 9 september.

Här finner ni planskissen (kommer inom kort). 

  • Rabattkod:
    Som partner har ni möjlighet att dela en unik rabattkod på 15%. Anmälan med rabattkod sker via länken nedan. Använd rabattkod: Partner

Koden är giltig till och med 30 augusti.

https://miljo-utveckling.se/event/

Tipspromenad

Under dagen kommer vi ha en tipspromenad för att deltagarna ska besöka alla montrar och skapa en naturlig start till samtal. Om ni vill vara med i tipspromenaden behöver ni skicka in er fråga med 1-X-2-alternativ.

Exempel:
Vad heter Miljö & Utvecklings chefredaktör?

1) Emmy Westling
X) Jon Röhne (rätt)
2) Kalle Anrell

Jag behöver er fråga och det rätta svaret senast 1 oktober. Vinnaren vinner ett fint pris och presenteras på scen i slutet av dagen.

Samla leads som utställare med Lead Retrieval!

Som utställare har ni möjlighet att scanna leads/deltagare som besöker er monter. Detta gör ni med hjälp av Jirango-appen.

I appen hanterar ni alla inställningar och kontakter:

·       Flera användare i montern
·       Egna kategorier
·       Notera fritext på varje lead
·       Notera en eller flera kategorier på varje lead.
·       Titta på statistik
·       Ladda hem excel-fil med alla scannade leads

Pris: 2 500 kr ex moms. Önskar ni boka detta så kan ni göra det här. Senast 9 september.

Här finner ni som redan bokat Lead Retrieval en manual

Viktiga datum

9 september Sista dagen för extrabeställningar
9 september Meddela moterpersonal och eventuell specialkost
1 oktober Skicka in er fråga till tipspromenaden om ni önskar att deltaga
15 oktober Bud kan tidigast skickas
17 oktober Konferensdag


Hålltider under konferensdagen

06:45 Ni är välkomna att sätta upp er monter
08:00 Registeringen för deltagarna öppnar och er monter behöver vara klar
10:10 Partnersamtal med våra premiumpartners på scenen
10:30 Förmiddagspaus
12:10 Lunchpaus
15:00 Eftermiddagspaus
17:00 Mingel

Vi vill passa på att uppmana er att ha någon form av aktivitet/tävling i er monter som lockar till sig deltagare.

Vi ser fram emot en givande dag tillsammans med er!

Tveka inte att höra av er om det dyker upp några frågor event@pausermedia.se

Miljö & Utveckling

Miljö & Utveckling Premium

Full tillgång till allt digitalt material.