nr-logo

Tidningen för miljöproffs

Carina Rislund på konsultföretaget Hokahey lär ut en metod som  går ut på att ställa öppna frågor och vara nyfiken. Foto Robert Dahlberg

Kundinvolvering bygger på nyfikenhet

Carina Rislund lär ut kundinvolvering. Hon råder den som vill veta mer om användare och kunder att göra sig nyfiken och att möta användaren där användandet pågår.

Du behöver en prenumeration för att läsa vidare.

---- eller ----

Prenumerera på Miljö & Utveckling Premium:

Du behöver en prenumeration för att läsa vidare.

Som inloggad prenumerant får du:

  • Tillgång till fördjupande material och strategiska nyheter bakom vår betalvägg
  • Sex nummer per år av magasinet Miljö & Utveckling, inklusive en e-version
  • Nyhetsbreven Miljö & Utveckling och Miljö & Utveckling Karriär
  • En digital kunskapsbank med artiklar från arkivet

Prenumerera

Kommentarer

Kommentera

Kommentarer förhandsgranskas inte. Alla kommentatorer ansvarar för sina egna inlägg. Håll god ton och följ lagen. Klicka här för att läsa våra regler för kommentarer.

Fler nyheter

Ny forskning: Värmeböljor i hela Europa väntas öka

Extremt kalla vintrar, värmeböljor och torka på sommaren blev konsekvenserna för 12 000 år sedan då Golfströmmen försvagades markant. I princip skulle en liknande situation kunna inträffa i dag, enligt en ny studie som publicerats i Nature Communication.

  • Annonskod Huvudspalten 4